Trening poslovnih veština

ŠTA JE TRENING POSLOVNIH VEŠTINA I ČEMU SLUŽI?

Osnovne karakteristike treninga:

  1. Motivisanost – zaposlenima se tumači svrha i značaj obuke, sa uverenjem da imaju sposobnosti da je prihvate i primene.
  2. Interaktivnost – zaposleni su aktivno uključeni u proces prenosa iskustva. Obuka integriše aktivnosti kroz koje se zaposleni aktivno uključuju u proces učenja.
  3. Pružanje podrške – zaposleni stiču pozitivan stav prolazeći kroz iskustvo učenja i uverenja u uspešnost obuke.

Sadržaj treninga poslovnih veština:

    1. Vežbe u grupi (ankete, procene, igre …)
    2. „Brainstorming“  (diskusije za i protiv)
    3. Timske aktivnosti (analize, takmičenja, igre …)
    4. Igranje uloga (nabavka, prodaja, pregovaranje …)
    5. „Case study“ (gostovanje lidera profesije - studije slučaja)
    6. Simulacije (nezadovoljni klijenti, neuspeli projekti…)
    7. Provera novostečenih znanja (formulari i primeri)

Trening prilagođen pojedinačnom klijentu

Trening je prilagođen poslovnim potrebama i posebnim zahtevima naručioca usluge. Plan i program treninga se izrađuje po snimljenom stanju i analizi poslovnih potreba. Realizuje se u formi interaktivne radionice obukom zaposlenih u korišćenju praktičnih poslovnih alata. Treninzi se obavljaju modularno, za različite oblasti kroz jedan ili više modula (2 x 45 minuta). Izvode se metodom aktivnog učenja, praktičnim primerima, analizama studija slučajeva, uz pomoć formulara, anketa i edukativnih igara.

Standardni sadržaj treninga

  • Poslovni ciljevi
  • Poslovna strategija
  • Ciljevi prodaje i vremenski rokovi ostvarenja
  • Organizacija prodaje i prodajne aktivnosti
  • Parametri rezultata prodaje
  • Profil korisnika usluge
  • Tržišne informacije
  • Konkurentnost
  • Upravljanje ciljnim grupama
  • Rad sa korisnicima usluga (custumer service)
  • Veštine prodaje
  • Praćenje i izveštaj rezultata prodaje
  • SWOT analiza prodaje
  • Marketing strategija
  • Plan i ciljevi prodaje
  • Zadržavanje starih i sticanje novih korisnika usluga
  • Programi lojalnosti korisnika usluga
  • Praćenje i analiza rezultata prodaje
  • Organizacija prodaje
  • Merenje uspešnosti ciljeva prodaje
  • Podrška prodaji
  • Izrada akcionih planova

Osim standardnih sadržaja treninga, ponuda se proširuje i na druge oblasti u skladu sa specifičnim potrebama organizatora putovanja i turističkih agencija.

Neki predlozi edukacionih modula za unapređenje različitih oblasti rada:

  • motivacija
  • komunikacija
  • pregovaranje
  • timski rad
  • organizacija rada
  • primena procedura
  • upravljanje vremenom
  • veštine prezentacije
  • upravljanje promenama
  • inoviranje
  • upravljanje projektima
  • internet poslovanje
  • upravljanje rizikom
  • odnos prema korisniku usluge

Primer:  Cilj treninga za zaposlene u prodaji:

  • kreiranje konkretnog plana prodaje zajedničkim radom zaposlenih u prodaji
  • snimanje stanja, određivanje ciljeva i načina ostvarenja u prodaji
  • uspostavljanje profitabilnog sistema organizacije i upravljanja prodajom
  • prenošenje alata za merenje, analiziranje i unapređenje prodaje
  • unapređenje prodaje i održavanje kvalitetnih odnosa sa korisnicima usluga putem programa lojalnosti

Trajanje treninga je 3 radna dana (18 časova)

Comments are closed.